REKLAMA

Peeling Fenolowy

Zadania: redukuje głębokie bruzdy i zmarszczki, usuwa nadmierne przebarwienia, plamy wątrobowe i inne widoczne oznaki starzenia.

Jest to bardzo głęboki peeling. Najbardziej skuteczny w odwracaniu szkód wyrządzonych przez słońce, stosowany w leczeniu trądziku, usuwaniu blizn, a także dla odmłodzenia zniszczonych rąk. Zabieg wykonywany wyłącznie przez wykwalifikowanych i doświadczonych lekarzy i chirurgów.

Przeciwskazania: m.in. ciąża, karmienie piersią, choroby autoimmunologiczne, choroby tkanki łącznej, cukrzyca, przy stosowaniu retinoidów
Wymagane: Badania serca, wątroby i nerek.

Przebieg działania: twarz będzie spuchnięta, czerwona, uczucie „skorupki” na twarzy, następnie dochodzi do powolnego złuszczania. Złuszczanie ustąpi w ciągu siedmiu do dziesięciu dni, pojawi się zdrowa, gładka, jasna czerwona skóra. Cera nabierze lekko opalonego wyglądu. Następnie po około 2-3 miesiącach pojawi się skóra bardzo blada. Dyskomfort leczenia kwasem: ból do 5 dni od łagodnego do ciężkiego, podaje się środki przeciwbólowe na uśnieżenie bólu. Obrzęk: umiarkowany do ciężkiego, ustępuje po 7-10 dniach.

Działania niepożądane: trwałe wybielanie skóry, odbarwienia, bliznowacenie skóry.

Używany w zabiegach
· Peelingi medyczne
Znajdź Klinikę

Województwo: Miasto:

Poszukiwane informacje :: Zabiegi, Kwas hialuronowy powiększanie, wygładzenie zmarszczek, elektroliza usuwanie włosów, Endermologia zabieg antycellulitowy, Komórki macierzyste, Kriolipoliza, IPL LED fotoodmładzanie, laser IPL depilacja, Laser frakcyjny w terapii regeneracji skóry, Laserowe usuwanie tatuażu, Lipoliza iniekcyjna, Mezoterapia igłowa, Nadpotliwość leczenie, Osocze bogatopłytkowe PRP, Peelingi medyczne, Radiofrekwencja RF na twarz ciało, Skleroterapia leczenie żylaków, powiększanie Implanty piersi, Korekcja uszu, Lifting twarzy, lipoliza, liposukcja, plastyka piersi, sklep Estetyka.pl pielęgnacja kosmetyki, transfer tłuszczu, przeszczep tłuszczu, Przeszczep włosów, transplantacja włosów, wybielanie licówki zębów, dr opinie, ranking lekarzy, lekarz specjalista Szczecin, Klinika Warszawa, Klinika medycyna estetyczna Katowice, Chirurg Plastyczny Warszawa, Stomatologia estetyczna Pruszków, klinika Łódź, Wyszukaj zabieg medycyny estetycznej, filtruj Jelenia Góra, Gdańsk, Gdynia, Sopot, kliniki medycyny estetycznej, Wyszukiwarka zabiegów, artykuły kliniki chirurgii plastycznej, operacje plastyczne Wrocław, chirurg plastyczny Kraków, nowości chirurgia plastyczna ::