Twarz - zmarszczki, bruzdy

Twarz – zmarszczki, bruzdy

W wyniku ruchów twarzy, które są często powtarzane, pierwsze wyraziste zmarszczki mimiczne powstają w okolicy czoła. Grawitacja skutkuje powstaniem obwisłych policzków i opadających powieki.

Oznaki starzenia pojawiające się na naszej twarzy stają się motorem do walki z upływającym czasem. Początkowo zmarszczki zaczynają tworzyć się pomiędzy nosem i ustami, wokół oczu i czoła. W wyniku ruchów twarzy, które są często powtarzane, pierwsze wyraziste zmarszczki mimiczne powstają w okolicy czoła tzw. bruzdy i kurze łapki.

Z biegiem lat skóra traci swoją elastyczność, ponieważ produkuje coraz mniej włókien kolagenu i elastyny. Powoduje to osłabienie tkanki łącznej, skóra traci elastyczność, staje się zwiotczała i powstają zmarszczki. Grawitacja skutkuje powstaniem obwisłych policzków i opadających powieki.

Rozwój małych „kurzych łapek” wokół oczu może być pierwszą oznaką, że nasza skóra nie jest już taka młoda i elastyczna jak wcześniej. Istnieje wiele różnych sposobów leczenia, które zależą od głębokości i rozległości zmarszczek. Dodatkowe sposoby leczenia okolic oczu, znajdziesz w naszym dziale – Oczy (worki, kurze łapki)

Większość ludzi, szuka skutecznych zabiegów, aby zlikwidować lub zmniejszyć powstałe zmarszczki na czole, które pogłębiają się z wiekiem. Linie te wydają się być związane z ekspresją i mimiką mięśni naszej twarzy. Zapraszamy do działu – Cieżkie brwi, gdzie znajdą Państwo odpowiednie zabiegi.

Bruzdy nosowo – wargowe oraz linie marionetki, czyli pionowe zmarszczki biegnące od kącikow ust do dołu. Wypełniając miejsca pozbawione objętości, zniknie smutny wyraz twarzy a zyskasz młody, świeży wygląd.
Medycyna estetyczna oferuje stosunkowo szybkie i bezpieczne zabiegi niechirurgiczne, które mogą znacznie zmniejszyć wygląd wczesnych oznak starzenia.

Dodatkowe propozycje kuracji związanych ze zwalczaniem oznak starzenia znajdziesz w dziale – Lifting/Naciąganie skóry twarzy.

Powikłania po wszczepieniu implantów piersiowych
Powikłania po wszczepieniu implantów piersiowych.

Kadm a starzenie się skóry