REKLAMA

Mezoterapia igłowa

Zabieg medyczny działający miejscowo polegający na dostarczeniu bezpośrednio do skóry właściwej substancji leczniczych, regenerujących lub odżywczych w celach profilaktycznych i leczniczych.

Zabieg polega na wstrzykiwaniu mikroskopijnych ilości substancji leczniczych manualnie bezpośrednio do skóry za pomocą mikronakłuć śródskórnych, przy użyciu odpowiedniej grubości igły i strzykawki lub przy pomocy specjalnych multiiniektorów, pozwalających na jednoczesne podawanie substancji w 3 lub 5 miejsc, albo za pomocą specjalnego pistoletu do mezoterapii.

Używanie pistoletu sterowanego elektronicznie daje większą dokładność w zakresie głębokości wstrzyknięć oraz objętości podawanych substancji, minimalizuje odczucie bólu i skraca czas zabiegu.

W mezoterapii wykorzystuje się często praparaty, których głównym składnikiem jest kwas hialuronowy wzbogacany o inne substancje, takie jak witaminy, minerały, peptydy, aminokwasy lub osocze bogatopłytkowe. W zależności od problemu indywidualnie dobiera się odpowiedni preparat.

Wskazania do mezoterapii:

• odmładzanie skóry (iniekcje śródskórne lub podskórne aktywnych substancji stymulują metabolizm komórek, zwiększają produkcję kolagenu i elastyny, w wyniku czego skóra sprawia wrażenie młodszej, dobrze odżywionej, napiętej wypoczętej);
  • leczenie cellulitu (iniekcje preparatów oddziałujących na poprawę mikrokrążenia w tkance podskórnej oraz zwiększających metabolizm komórek tłuszczowych prowadzą do ujędrnienia skóry oraz redukcji efektu „skórki pomarańczowej”);
  • leczenie wypadania włosów oraz różnych odmian łysienia (iniekcje związków aktywnych sprzyjają regeneracji włosów, hamując proces wypadania, powodują odrastanie);
  • leczenie rozstępów skóry i przyrosłych blizn.

Skutki uboczne:

• zaczerwienienie, zasinienie, pieczenie, ból tymczasowy lub świąd i obrzęk w miejscu wstrzyknięcia, które mogą trwać od kilku dni do tygodnia,
  • reakcje alergiczne,
  • infekcje.

Przeciwwskazania do mezoterapii: bezwzględne: ciąża, okres karmienia, wywiad alergiczny, miejscowe stany zapalne skóry (infekcje wirusowe i bakteryjne); względne: przyjmowanie preparatów przeciwzakrzepowych, niesterydowych leków przeciwzapalnych, choroby ogólnoustrojowe (metaboliczne, nowotworowe).

Stosowane produkty
· IAL System · Juvéderm ® · Restylane ® Vital · Revanesse ® Pure · Teosyal ® Meso
Znajdź Klinikę

Województwo: Miasto:

Poszukiwane informacje :: Zabiegi, Kwas hialuronowy powiększanie, wygładzenie zmarszczek, elektroliza usuwanie włosów, Endermologia zabieg antycellulitowy, Komórki macierzyste, Kriolipoliza, IPL LED fotoodmładzanie, laser IPL depilacja, Laser frakcyjny w terapii regeneracji skóry, Laserowe usuwanie tatuażu, Lipoliza iniekcyjna, Mezoterapia igłowa, Nadpotliwość leczenie, Osocze bogatopłytkowe PRP, Peelingi medyczne, Radiofrekwencja RF na twarz ciało, Skleroterapia leczenie żylaków, powiększanie Implanty piersi, Korekcja uszu, Lifting twarzy, lipoliza, liposukcja, plastyka piersi, sklep Estetyka.pl pielęgnacja kosmetyki, transfer tłuszczu, przeszczep tłuszczu, Przeszczep włosów, transplantacja włosów, wybielanie licówki zębów, dr opinie, ranking lekarzy, lekarz specjalista Szczecin, Klinika Warszawa, Klinika medycyna estetyczna Katowice, Chirurg Plastyczny Warszawa, Stomatologia estetyczna Pruszków, klinika Łódź, Wyszukaj zabieg medycyny estetycznej, filtruj Jelenia Góra, Gdańsk, Gdynia, Sopot, kliniki medycyny estetycznej, Wyszukiwarka zabiegów, artykuły kliniki chirurgii plastycznej, operacje plastyczne Wrocław, chirurg plastyczny Kraków, nowości chirurgia plastyczna ::