Mezoporacja (mezoterapia bezigłowa)

Terapia pozwala na wprowadzenie przez skórę w głąb tkanki składników czynnych, takie jak np. kwas hialuronowy, koenzym Q10 i kolagen, vitaminy ze skutecznością ostrzykiwania.

Zadanie: anti aging, cellulit, redukcja tkanki tłuszczowej, ujędrnianie, remodelowanie tkanek, podwójny podbródek, wybielanie przebarwień, rozstępów, przy zaburzeniach pigmentacji skóry, ujędrnianie piersi, trądzik różowaty i rumiana twarz, atopowe zapalenie skóry, nadmierne pocenie się, leczenie blizn, w tym bliznowce, leczenie bólu i lokalne znieczulenia skóry do leczenia skóry laserem, leczy schorzenia skóry głowy.

Zabieg mezoporacji pozwala na wprowadzenie przez skórę w głąb tkanki składników czynnych, takie jak np. kwas hialuronowy, koenzym Q10 i kolagen, vitaminy ze skutecznością ostrzykiwania. Terapia jest zaawansowaną metodą dostarczenia składników aktywnych do ciała w celach medycznych jako alternatywa dla podskórnych zastrzyków. Metoda jest skuteczna, bezinwazyjna, bezigłowa, całkowicie bezpieczna i bezbolesna.

Efektywność technologii polega na odpowiednim dobraniu parametrów napięcia, natężenia, częstotliwości i za pomocą impulsów elektrycznych dostarczenia maxymalnej ilości składników w głębokie warstwy podskórne.

Schemat leczenia. Zabieg trwa około 20 minut. Efekty widoczne są natychmiast, ale oczekiwane rezultaty są widoczne po 5 lub 6 zabiegach, efekt zależy od nasilenia zmian jak cellulit czy zmarszczki. Zaleca się, aby wykonać serię 8-10 zabiegów do osiągnięcia pożądanych rezultatów. Po każdym wykonanym zabiegu można wrócić do normalnej aktywności.

Skutki uboczne i ryzyko: nie zaobserwowano

Przeciwskazania: m.in. ciąża, karmienie piersią, padaczka, rozrusznik serca, alergia na składnik preparatu.

Elektroliza (zaawansowane zabiegi medyczne)

RF w modelowaniu sylwetki