REKLAMA

ProfHilo®

Jest to pierwszy stabilizowany produkt na bazie kwasu hialuronowego (HA), który jest wytwarzany bez użycia chemicznych czynników sieciujących (BDDE) i jest stosowany do przebudowy skóry i neutralizowania wiotkości skóry, a nie do wypełniania linii i zmarszczek. Zdaniem twórców, produkt zapewnia znaczną poprawę jakości tkanki, nawet w trudnych obszarach i jest uzupełnieniem innych zabiegów estetycznych i procedur wypełniania tkanek miękkich .

Profhilo® zapewnia bioremodeling tkanek, neutralizuje zwiotczenia skóry i przywraca kontur twarzy.

Wskazania do przeprowadzenia zabiegu:

• regeneracja i odmładzanie skóry twarzy,
  • skóra wiotka, cienka, mało elastyczna lub przesuszona.

Zadanie: przebudowa i przywrócenie utraconych parametrów skóry, które skutkowały jej zwiotczeniem i deformacją rysów twarzy w strefie policzkowej, podpoliczkowej, linii żuchwy tzw. „chomiczków”.

Efekt: wzmacnienie i zagęszczenie skóry, wygładzenie zmarszczek, wysmuklenie rysów twarzy.

Charakterystyka PROFHILO. Praparat składa się ze Stabilizowanych Kompleksów Hybrydowych HA o stężeniu 64mg; L-HA, których działanie skutkuje uruchomieniem procesu naprawczego, regeneracja skóry, oraz poprawa gęstości skóry. PROFHILO® to innowacyjny koncept zabiegów odmładzających, który neutralizuje wiotkość skóry.

Zalety nad innmi usieciowanymi wypełniaczami kwasu hialuronowego: preparat ma przedłużone działanie i jest w pełni bezpieczny. Wyeliminowanie z preparatu składników chemicznych skutkuje tym, że pacjent nie jest narażony na uczulenia, podrażnienia skóry, nie ma obaw o ewentualne odkładanie się w organizmie substancji chemicznych i emulgujących co jest jedną z najważniejszych zalet.

Technika iniekcji: specjalna technika BAP (Beauty Aesthetic Points). Charakteryzuje sie tym, że punkty iniekcji zlokaliozwane są w odpowiedniej odległości od struktur żylnych i dużych gałęzi nerwowych w celu zminimalizowania ryzyka powstawania krwiaków, siniaków, ucisku lub bólu podczas iniekcji. Wstrzyknięcie innego preparatu niż PROFHILO® techniką BAP, będzie nieskuteczne terapeutycznie.

Protokół zabiegów: zalecane 2 zabiegi w odstępach 30 dni. Przy bardzo złym stanie skóry zaleca się 1 zabieg dodatkowy. Efekt widać po miesiącu czasu.

Jak długo utrzymują się efekty zabiegu? Widoczne efekty utrzymują się najczęściej około 1-1,5 roku.
W celu dodatkowego wzmocnienia efektu można wykonać 1-2 zabiegi przypominające rocznie.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• ciąża i okres karmienia piersią,
  • zaburzenia krzepnięcia krwi,
  • opryszczka i inne wirusowe, grzybicze i bakteryjne infekcje skóry, a także stany zapalne,
  • skóra źle tolerująca iniekcje (skóra naczynkowa, skłonności do blizn i zwłóknień),
  • alergia, uczulenie na składniki zawarte w preparatach lub środkach przeciwbólowych i znieczulających,
  • niewyrównana cukrzyca,
  • choroba nowotworowa,
  • choroby autoimmunologiczne.

Objawy niepożądane:

• dyskomfort w momencie iniekcji,
  • rumień, obrzęk - występuje bezpośrednio po zabiegu, jest to reakcja skóry na nakłuwanie,
  • nadwrażliwość w miejscu zabiegu,
  • małe krwiaki, które mogą powstać w miejscu wstrzyknięcia, jeżeli igła natrafi na niewielkie naczynie (kilka dni przed zabiegiem nie należy przyjmować aspiryny, leków przeciwkrzepliwych, przeciwzapalnych),
  • w przypadku pojawienia się krwiaków, aby poprawić wchłanialność zaleca się smarowanie maścią heparynową, żelem typu Lioton, Traumel lub innych preparatów o podobnym działaniu (np. krem Auriderm XO),
  • nierówności widoczne na powierzchni skóry (są związane zwykle z odczynem występującym jako reakcja na podanie preparatu, wchłaniają się do kilku dni),
  • infekcje skórne (np. uaktywnienie opryszczki).

Objawy niepożądane w postaci obrzęku, które mogą pojawić się po zabiegu, zwykle mijają po kilku dniach.

Wiecej informacji na: profhilo.pl

Używany w zabiegach
· Metoda odtwarzania utraconej objętości tkanek
Znajdź Klinikę