REKLAMA

ICOONE ®

Rodzaj masażu podciśnieniowego, polega na pracy zmechanizowanych głowic masujących z rolkami posiadającymi liczne mikrootwory tworzące multi - mikrostymulację. Niezwykle dokładny wielowymiarowy masaż leczonej powierzchni.

ICOONE jest idealnym rozwiązaniem dla osób:

• z problemami naczyniowymi i obrzękami

• pragnących nadać swojej twarzy młody i zdrowy wygląd bez interwencji chirurga

• bezskutecznie walczących z głęboko zlokalizowanym tłuszczem, trudnym do likwidacji za pomocą diety i ćwiczeń fizycznych

• mających problem z luźną skórą

• walczących z nadwagą i cellulitem

• po liposukcji

• cierpiących na blizny pooperacyjne i pooparzeniowe, które z różnych względów nie chcą lub nie kwalifikują się do zabiegów chirurgicznych

• mających bóle mięśni, bóle placów i karku spowodowane nieprawidłową postawą ciała

• cierpiących na zaparcia

• przed i po zabiegach chirurgicznych

• kobiet po porodach,

• uprawiających wyczynowo lub amatorsko sport

• które żyją intensywnie i oczekują masażu, który zregeneruje ich ciało i umysł

Zabiegi na twarz. Wykonywane na okolice dekoltu, szyi, twarzy, konturów ust i oczu.  Programy na twarz działają liftingująco, poprawiają owal twarzy, redukują złogi tłuszczu na podbródku, redukują zmarszczki, stymulują fibroblasty do syntezy elastyny i kolagenu. Poprawiają kontur ust, ujędrniają skórę, poprawiają koloryt. Efekt liftingu bez użycia igły i skalpela.

Zabiegi na ciało. Redukcja cellulitu, modelowanie sylwetki, redukcja głęboko zlokalizowanych złogów tłuszczu, ujędrniania, stymulacji fibroblastów do syntezy elastyny i kolagenu. Eliminacja problemów związanych z nieprawidłowym funkcjonowaniem układu limfatycznego, układu krążenia oraz mięśniowego.

Przeciwwskazania: naczyniaki, świeże rany, tłuszczaki, zapalenie żył, choroba nowotworowa, ostre choroby zapalne, choroby autoimunologiczne, cukrzyca niewyrównana.

Źródło: http://www.icoone.pl/

Używany w zabiegach
Znajdź Klinikę

Województwo: Miasto:

Poszukiwane informacje :: Zabiegi, Kwas hialuronowy powiększanie, wygładzenie zmarszczek, elektroliza usuwanie włosów, Endermologia zabieg antycellulitowy, Komórki macierzyste, Kriolipoliza, IPL LED fotoodmładzanie, laser IPL depilacja, Laser frakcyjny w terapii regeneracji skóry, Laserowe usuwanie tatuażu, Lipoliza iniekcyjna, Mezoterapia igłowa, Nadpotliwość leczenie, Osocze bogatopłytkowe PRP, Peelingi medyczne, Radiofrekwencja RF na twarz ciało, Skleroterapia leczenie żylaków, powiększanie Implanty piersi, Korekcja uszu, Lifting twarzy, lipoliza, liposukcja, plastyka piersi, sklep Estetyka.pl pielęgnacja kosmetyki, transfer tłuszczu, przeszczep tłuszczu, Przeszczep włosów, transplantacja włosów, wybielanie licówki zębów, dr opinie, ranking lekarzy, lekarz specjalista Szczecin, Klinika Warszawa, Klinika medycyna estetyczna Katowice, Chirurg Plastyczny Warszawa, Stomatologia estetyczna Pruszków, klinika Łódź, Wyszukaj zabieg medycyny estetycznej, filtruj Jelenia Góra, Gdańsk, Gdynia, Sopot, kliniki medycyny estetycznej, Wyszukiwarka zabiegów, artykuły kliniki chirurgii plastycznej, operacje plastyczne Wrocław, chirurg plastyczny Kraków, nowości chirurgia plastyczna ::