Plastyka bioder i ud

Chirurgiczna plastyka ciała i modelowanie sylwetki (body lifting). Lifting dolnych partii ciała bioder i ud rozwiązuje problem nadmiaru luźnej skóry i tkanki tłuszczowej, jest częścią chirurgii kosmetycznej polegającej na modelowaniu sylwetki.

Operacja podniesienia ud (Thighplasty) jest częścią zabiegów chirurgii plastycznej, której celem jest  modelowanie sylwetki; polega na usunięciu dużych ilości skóry i tłuszczu z ud i bioder.

Korekcja kształtu bioder i ud polega na redukcji nadmiaru skóry i tkanki tłuszczowej, w wyniku której uzyskasz gładszą skórę, operacja przywróci proporcje ud i dolnej części ciała.

Plastyka nie jest przeznaczona wyłącznie do usuwania nadmiaru tłuszczu. Zabieg liposukcji można zastosować, aby usunąć nadmiar złogów tłuszczu, kiedy skóra ma dobrą elastyczność, w celu uzyskania naturalnych proporcji i wymodelowanego ciała.

W przypadkach, gdy elastyczność skóry jest słaba, może być zalecana kombinacja technik liposukcji i plastyki ud.

Najlepszymi kandydatami do chirurgii plastycznej okolic ud i bioder są:

• osoby, których waga jest stosunkowo stabilna
  • osoby z nadmiarem tkanki miękkiej wzdłuż wewnętrznej lub przyśrodkowej części uda i / lub zewnętrzne części uda
  • osoby zdrowe, które nie mają schorzeń, które mogą wywołać komplikacje w gojeniu ran pooperacyjnych lub zwiększają ryzyko zabiegu
  • osoby niepalące
  • osoby z realistycznymi wymaganiami co do rezultatu zabiegu
  • osoby zobowiązane do prowadzenia zdrowego stylu życia, w tym właściwego odżywiania i aktywności fizycznej.

Operacja liftingu okolic ud i bioder obejmuje następujące etapy:

Krok 1 – Znieczulenie
Znieczulenie obejmuje sedację dożylną i znieczulenie ogólne. Lekarz zaleci najlepszą opcję dla Ciebie.

Krok 2 – Nacięcie

Technika naclifting-ud-klinikiurody.com.plięć zależy od obszaru lub obszarów, które mają być traktowane, stopnia korekcji, pacjenta preferencji chirurga.
Techniką powszechnie stosowaną jest nacięcie w pachwinie, które przebiega do dołu i wokół wewnętrznej części ud. Skóra i tkanka podskórna oddzielane są od podłoża, powięzie tych okolic naciągnięte za pomocą odpowiednio założonych szwów, a nadmiar skóry i podskórnej tkanki tłuszczowej usuwany. Zakłada się dreny odprowadzające krew i płyny. Operację kończy założeniem opatrunku uciskowego.

Poprawa konturplastyka-zewnetrzna-czesc-udu zewnętrznej części uda może wymagać nacięcia rozciągającego się od pachwin wokół bioder. Możesz kwalifikować się do minimalnego nacięcia w części przyśrodkowej uda, która obejmuje nacięcie tylko w okolicy pachwiny. Chirurg określić, jaka metoda jest właściwa dla Ciebie.

Zaawansowane techniki zazwyczaj pozwalają na wykonywanie nacięć umieszczonych w strategicznych miejscach, gdzie mogą być ukryte przez odzież osobistą i stroje kąpielowe. Jednak nacięcia mogą być też rozległe.

Krok 3 – Zamknięcie nacięcia
Chirurg zakłada kilka warstw szwów, wsparcie dla nowo ukształtowanych konturów.

Krok 4 – Wyniki
Rezultat wymodelowany, lepiej zarysowany kontur ciała, który wynika z podciągnięcia skóry ud i bioder, widoczne niemal natychmiast. Na początku widoczny będzie obrzęk i zasinienie.

Ryzyko chirurgicznej plastyki bioder / ud i potencjalne powikłania obejmują:

• ryzyko znieczulenia
  • słabe gojenie się ran
  • krwawienie zakażenia
  • gromadzenie się płynu
  • częściowe rozejście się ran
  • asymetria
  • zakrzepica żył głębokich, powikłania kardiologiczne i płucne
  • martwica tłuszczowa – tkanki tłuszczowej
  • przewlekły ból
  • zasinienie skóry i / lub obrzęk
  • niekorzystne blizny
  • drętwienie lub inne zmiany czucia
  • nawracające rozluźnienie skóry
  • konieczność powtórzenia zabiegu.

Zdjęcia: American Society of Plastic Surgeons The Plastic Surgery.

Twarz - zmarszczki, bruzdy
Twarz – zmarszczki, bruzdy

Zabiegi odmładzające z użyciem komórek macierzystych.