Najnowszy medyczny wynalazek, który redukuje przepukliny powieki dolnej (worki pod oczami).

2016-05-13 13:30:28 ·

Produkt XAF5 firmy Allergan, to pierwszy środek w swojej klasie do miejscowego leczenia nadmiaru tkanki tłuszczowej.

Środek do miejscowego stosowania, który redukuje nadmiar tłuszczu w okolicach oczu tzw. worki pod oczami. Produkt XAF5 firmy Allergan (wcześniej Topokine Therapeutics), to pierwszy środek w swojej klasie do miejscowego leczenia nadmiaru tkanki tłuszczowej. Środek stosowany na dolnej powiece na noc, przenika przez skórę i działa na komórki tłuszczowe powodując obkurczenie się warstw tkanki tłuszczowej. Środek przeszedł już fazę na potwierdzenie efektywności leku, a obecnie wszedł w decydującą fazę 2b / 3 dot. potwierdzenia bezpieczeństwa.

Sposoby walki z "workami" pod oczami.

Powstawanie przepuklin tłuszczowych związanych z wiekiem jest procesem nieodwracalnym, ale nowoczesna medycyna zna wiele sposobów, aby zatrzymać wygląd młodych oczu poprzez wzmocnienie i podniesienie tkanek okostnej oczodołu.

Do tej pory trwałe usunięcie przepuklin tłuszczowych było możliwe tylko chirurgicznie, najlepiej przez doświadczonego chirurga plastyka, specjalizującego się w operacjach powiek. Zabieg, wykonany nawet przez najlepszego specjalistę, związany jest z ryzykiem powikłań. Rozwiązania jakie proponuje Allergan to nieinwazyjna metoda pozbycia się szpetnych przepuklin tłuszczowych.

Przyczyny powstawania "worków" pod oczami.

Pojawienie się worków pod oczami może być spowodowane przez: tkankę tłuszczową tworzącą przepukliny tłuszczowe lub nadmiar płynu.

Worki pod oczami często pojawiają się z przyczyn strukturalnych lub dziedzicznych skłonności do rozrastania tkanki okostnej oczodołu. Cera z wiekiem traci swoją elastyczność, a mięśnie słabną. W ten sposób wokół oczu może pojawić się luźna skóra, która marszczy się na powiekach i opada. Tłuszcz, który gromadzi się w oczodołach, z czasem przesuwa się i na stałe wypełnia worki wokół powiek.

Workom towarzyszą obrzęki, czyli gromadzenie wody w tkankach. Obrzęk w postaci worków pod oczami, zazwyczaj bardziej widoczny jest po śnie, zmniejsza lub całkowicie znika w ciągu dnia. Płyn może gromadzić się z różnych powodów, najczęściej jest to złe krążenie krwi i podwyższona przepuszczalność naczyń włosowatych.

Worki pod oczami mogą powstawać wraz z wiekiem, być spowodowane niewłaściwą dietą, zmianami patologicznymi lub nieprawidłowym trybem życia. Nadmiar płynów, alkoholu i soli prowadzi do retencji wody w tkankach, obrzęk wokół tkanki i niepożądanych następstw kosmetycznych w postaci worków pod oczami.

Ponadto, niektóre choroby, mogą być przyczyną pojawienie się worków pod oczami, np.: choroba nerek, alergiczne zapalenie błony śluzowej nosa i spojówek, zapalenie zatok przynosowych, infekcje układu oddechowego i inne.

Obrzęk pod oczami może być wynikiem zmian hormonalnych, nadmiaru światła UV, zmęczenia, stresu, braku snu, niewłaściwej pielęgnacji.

Okolica oczu jest bardzo delikatna i wymaga szczególnej ostrożności. Niewłaściwe leczenie może doprowadzić do ciężkich podrażnień i długotrwałego leczenia, nie wspominając o utracie narządu wzroku.

Dlatego warto wybrać sprawdzony gabinet i doświadczonego lekarza. Na stronach Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych: www.dermatologia-estetyczna.pl prezentowane są gabinety członków stowarzyszenia.

www.Allergan.com

www.dermatologia-estetyczna.pl/

Przejdź do zakładki Problemy znajdziesz metody usuwania worków pod oczami i polecane Artykuły.

REKLAMA

Poszukiwane informacje :: Labioplastyka – najbardziej intymna z procedur medycyny estetycznej :: Usta – wypełniacz czy implant? Jaka metoda jest dla Ciebie? :: 10 faktów, o których warto wiedzieć przed laserowym usuwaniem tatuażu :: Kto może wstrzykiwać Botoks? :: Botox lek na depresję :: Bioidentyczna hormonalna terapia zastępcza – nowy nurt anti – aging :: Czy implanty powodują raka piersi :: Dlaczego kobiety usuwują implanty piersi? :: Mezoterapia biomimetyczna :: Czy suplementy kolagenowe naprawdę działają? :: Jak zęby zdradzają nasz wiek? :: Najskuteczniejsza metoda depilacji - laser diodowy, IPL czy elektroepilacja :: Hydradermabrazja – zabieg kompleksowy :: Medycyna estetyczna - świadczenia z zakresu medycyny estetycznej :: Laser, RF, IPL w niepowołanych rękach – czym to grozi dla pacjenta? :: Wybór lekarza i kliniki medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej :: Efekt połączenia lasera z wypełniaczem :: Różnica nici PDO i PLA :: Kwas hialuronowy usieciowany i nieusieciowany :: UltraShape Power modelowanie sylwetki :: Profilaktyka przebarwień na skórze :: Worki pod oczami jak się pozbyć :: Powiększanie biustu własnym tłuszczem :: Zabieg hialuronidaza :: Botoks czy kwas hialuronowy :: Kwas hialuronowy kiedy widać efekty :: Lifting twarzy bez skalpela :: Medyczne metody powiększania ust :: Liposukcja czy kriolipoliza - redukcja tkanki tłuszczowej :: Przeszczep tłuszczu w twarz - lipofilling twarzy ::  Szybki sposób na cellulit :: Baby botoks (mezobotox) - delikatna korekcja zmarszczek :: Toksyna botulinowa w medycynie estetycznej działanie - podobieństwa i różnice między aktualnie dostępnymi preparatami :: Twarz po botoksie - botoks jak długo działa? :: kliniki medycyny estetycznej :: Portal medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej