Najnowszy medyczny wynalazek, który redukuje przepukliny powieki dolnej (worki pod oczami).

2016-05-13 13:30:28 ·

Produkt XAF5 firmy Allergan, to pierwszy środek w swojej klasie do miejscowego leczenia nadmiaru tkanki tłuszczowej.

Środek do miejscowego stosowania, który redukuje nadmiar tłuszczu w okolicach oczu tzw. worki pod oczami. Produkt XAF5 firmy Allergan (wcześniej Topokine Therapeutics), to pierwszy środek w swojej klasie do miejscowego leczenia nadmiaru tkanki tłuszczowej. Środek stosowany na dolnej powiece na noc, przenika przez skórę i działa na komórki tłuszczowe powodując obkurczenie się warstw tkanki tłuszczowej. Środek przeszedł już fazę na potwierdzenie efektywności leku, a obecnie wszedł w decydującą fazę 2b / 3 dot. potwierdzenia bezpieczeństwa.

Sposoby walki z "workami" pod oczami.

Powstawanie przepuklin tłuszczowych związanych z wiekiem jest procesem nieodwracalnym, ale nowoczesna medycyna zna wiele sposobów, aby zatrzymać wygląd młodych oczu poprzez wzmocnienie i podniesienie tkanek okostnej oczodołu.

Do tej pory trwałe usunięcie przepuklin tłuszczowych było możliwe tylko chirurgicznie, najlepiej przez doświadczonego chirurga plastyka, specjalizującego się w operacjach powiek. Zabieg, wykonany nawet przez najlepszego specjalistę, związany jest z ryzykiem powikłań. Rozwiązania jakie proponuje Allergan to nieinwazyjna metoda pozbycia się szpetnych przepuklin tłuszczowych.

Przyczyny powstawania "worków" pod oczami.

Pojawienie się worków pod oczami może być spowodowane przez: tkankę tłuszczową tworzącą przepukliny tłuszczowe lub nadmiar płynu.

Worki pod oczami często pojawiają się z przyczyn strukturalnych lub dziedzicznych skłonności do rozrastania tkanki okostnej oczodołu. Cera z wiekiem traci swoją elastyczność, a mięśnie słabną. W ten sposób wokół oczu może pojawić się luźna skóra, która marszczy się na powiekach i opada. Tłuszcz, który gromadzi się w oczodołach, z czasem przesuwa się i na stałe wypełnia worki wokół powiek.

Workom towarzyszą obrzęki, czyli gromadzenie wody w tkankach. Obrzęk w postaci worków pod oczami, zazwyczaj bardziej widoczny jest po śnie, zmniejsza lub całkowicie znika w ciągu dnia. Płyn może gromadzić się z różnych powodów, najczęściej jest to złe krążenie krwi i podwyższona przepuszczalność naczyń włosowatych.

Worki pod oczami mogą powstawać wraz z wiekiem, być spowodowane niewłaściwą dietą, zmianami patologicznymi lub nieprawidłowym trybem życia. Nadmiar płynów, alkoholu i soli prowadzi do retencji wody w tkankach, obrzęk wokół tkanki i niepożądanych następstw kosmetycznych w postaci worków pod oczami.

Ponadto, niektóre choroby, mogą być przyczyną pojawienie się worków pod oczami, np.: choroba nerek, alergiczne zapalenie błony śluzowej nosa i spojówek, zapalenie zatok przynosowych, infekcje układu oddechowego i inne.

Obrzęk pod oczami może być wynikiem zmian hormonalnych, nadmiaru światła UV, zmęczenia, stresu, braku snu, niewłaściwej pielęgnacji.

Okolica oczu jest bardzo delikatna i wymaga szczególnej ostrożności. Niewłaściwe leczenie może doprowadzić do ciężkich podrażnień i długotrwałego leczenia, nie wspominając o utracie narządu wzroku.

Dlatego warto wybrać sprawdzony gabinet i doświadczonego lekarza. Na stronach Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych: www.dermatologia-estetyczna.pl prezentowane są gabinety członków stowarzyszenia.

www.Allergan.com

www.dermatologia-estetyczna.pl/

Przejdź do zakładki Problemy znajdziesz metody usuwania worków pod oczami i polecane Artykuły.

REKLAMA

Poszukiwane informacje :: Zabiegi, Kwas hialuronowy powiększanie, wygładzenie zmarszczek, elektroliza usuwanie włosów, Endermologia zabieg antycellulitowy, Komórki macierzyste, Kriolipoliza, IPL LED fotoodmładzanie, laser IPL depilacja, Laser frakcyjny w terapii regeneracji skóry, Laserowe usuwanie tatuażu, Lipoliza iniekcyjna, Mezoterapia igłowa, Nadpotliwość leczenie, Osocze bogatopłytkowe PRP, Peelingi medyczne, Radiofrekwencja RF na twarz ciało, Skleroterapia leczenie żylaków, powiększanie Implanty piersi, Korekcja uszu, Lifting twarzy, lipoliza, liposukcja, plastyka piersi, sklep Estetyka.pl pielęgnacja kosmetyki, transfer tłuszczu, przeszczep tłuszczu, Przeszczep włosów, transplantacja włosów, wybielanie licówki zębów, dr opinie, ranking lekarzy, lekarz specjalista Szczecin, Klinika Warszawa, Klinika medycyna estetyczna Katowice, Chirurg Plastyczny Warszawa, Stomatologia estetyczna Pruszków, klinika Łódź, Wyszukaj zabieg medycyny estetycznej, filtruj Jelenia Góra, Gdańsk, Gdynia, Sopot, kliniki medycyny estetycznej, Wyszukiwarka zabiegów, artykuły kliniki chirurgii plastycznej, operacje plastyczne Wrocław, chirurg plastyczny Kraków, nowości chirurgia plastyczna ::